دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه

برد پیت و آنجلینا جولی سرانجام در یک مراسم خصوصی در کلیسای کوچکی در فرانسه واقع در زمین های ملک ییلاقی شان به نام میروال ازدواج کردند.

 به گزارش پرشین وی در این مراسم که روز شنبه برگزار شد تنها 22 نفر از جمله شش فرزندشان و خود برد 50 ساله و آنجلینا 39 ساله حضور داشتند. به گفته یک منبع به وب سایت خبری E، این بازیگر مشهور هالیوودی با یک لباس عروس سفید سنتی ساده و بلند از جنس ابریشم و تور در کلیسا حاضر شد.

ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی و جزئیات مراسمشان

برد پیت هنگام شرکت در عکسبرداری برای جدیدترین فیلمش حلقه ازدواج در دستش دیده شد



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط nazanin

 fun1174 جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی

 جدیدترین عکس های نیوشا ضیغمی



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:نیوشا ضیغمی,
ارسال توسط nazanin

در سال 2009، دنیای مد منتظر بود ببیند بانوی اول کاخ سفید در مراسم تحلیف ریاست جمهوری چه لباسی به تن خواهد کرد، و اکنون در سال 2013 دنیای مد برای بار دوم منتظر ماند و دید که میشل اوباما در دومین دوره ریاست جمهوری باراک اوباما چه لباسی به تن کرد.نه نتها در این مراسم بلکه در مراسم های مهم و انواع جشن ها و مهمانی های باشکوهی که برگزار می شود طراحان لباس به مدل لباس های خانم اوباما توجه زیادی می کنند و اکنون که چند ماهی است مراسم تحلیف باراک اوباما برای دومین دوره ریاست جمهوری او انجام شد ما می خواهیم نگاهی اجمالی به لباس های میشل اوباما در این چند سال بیاندازیم و در دومین دوره ی مراسم تحلیف ریاست جمهوری باراک اوباما لباسی که بانوی اول کاخ سفید بر تن کرد را با لباس او درهمین مراسم در سال 2009 مقایسه کنیم.

لباسی که در قسمت شانه اش باز بود

بانوی اول دراستقبال از ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ برای مراسم شام در لندن ، مظهری از ظرافت و زیبایی بود. لباس زرق و برق دار مشکی و بلندی که در قسمت شانه باز بود را به تن کرده بود و او را جوان تر نشان داده بود. او به همراه این لباس یک گردنبند و دستبند بسیار زیبا هم آویزان کرده بود.

نگاهی بر مدل لباس های بانوی اول کاخ سفید میشل اوباما



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای ‫‏تهران‬
انگری بردذ با دوبله فارسی و ترکی بهنوش بختیاری؟!

صدای پرنده‌ها رو دوبله کرده یا خوک‌ها؟! یا چی؟!

 




تاریخ: چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

تصاویر زیبا از مدلینگ مرد ایرانی

 

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
 لیلی رشیدی - نیما بانکی


سوای این که دختر احترام‌السادات برومند و داود رشیدی است و از بچگی در محافل هنری بزرگ شده، بازیگر خوبی هم هست. بیشتر ما او را با "مادرخانمی زی‌زی‌گولو" می‌شناسیم. اما بعضی‌ها شاید بولتن جشنواره فیلم کودک را به یاد بیاورند که عکس‌های کودکی او را در کنار لیلا حاتمی به چاپ رسانده بود. این دو لیلی و لیلای محبوب، از کودکی همبازی بوده‌اند؛ هرچند بعدها، لیلی یک چهره تلویزیونی شد اما لیلا یک ستاره سینما. لیلی رشیدی همسر پیشین نیما بانکی است که به اندازه رشیدی مشهور نیست اما در عکاسی استعداد داشت و رفته‌رفته در کارش به موفقیت دست پیدا کرد تا این‌که امروزه به چهره‌ای مطرح در عالم تبلیغات تبدیل شده است. نیما بانکی را اگر از "پراید تهران یازده" به یاد نداشته باشید، در آگهی‌های سامسونگ با لباس برزیل، یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال‌سی‌دی بیرون گذاشته، دیده‌اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می‌کند



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

این تصویر مربوط به عروس ترکیه ای خانم پروین احمدی نژاد می باشد که در اجلاس آموزش و پرورش در تهران شرکت داشت.

 




تاریخ: چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

171082

بازیگر زن سرشناس ایرانی که ۲۰سال از همسرش کوچکتر است! + عکس

لادن مستوفی (زاده تنکابن ۲۶ آبان ۱۳۵۱) بازیگر زن ایرانی است. او همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. وی کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد پس از بازی در مجموعهٔ دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید.
شهرام اسدی قراگوز (زادهٔ ۱۳۳۲ در سلماس) کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است و همسر لادن مستوفی است. اسدی فارغ‌التحصیل کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما در سال ۱۳۵۴ و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا است. او با انجمن جغرافیای ملی و شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی همکاری داشته است. وی پس از چند سال اقامت در آمریکا در سال ۱۳۶۷ به ایران بازگشت. اسدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۷۰ با کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی فیلم «اوینار» آغاز کرد

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

نیازمندی های ایران - سایت بزرگ قاره



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

آخرین نیوز : مهدی سلطانی (زاده ۱۳۵۰ – شیراز) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین کارگردان تئاتر می‌باشد. لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) – فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸- دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه- وی هم اکنون عضو هیثت علمی و استادیار دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران است

*نقش پدری که عاشق دخترش است و در عین حال خودش مشکلاتی دارد و به نظر مقصر می‌رسد در همین حد شبیه نقش جمیل در «دیوار» است.درابتدا نترسیدید که آن کاراکتر تکرار شود؟
 تصاویر متفاوت بازیگر نقش اردلان در سریال مادرانه



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد